Női gyökereink megtalálása
2017. június 22. írta: spreadthelight

Női gyökereink megtalálása

nok.jpg

Nemrég elmentem a Heart and Sexuality Magyarország (korábban Sexual Grounding Therapy) „Női gyökereink megtalálása” c. elvonulására.
A szervezők tollából: „Tiszta keretek és mélyreható belső munka, a női energia természetes áramlásának visszaállítása. NŐI CSOPORT, ahol felfedezheted az elakadásaidat, megoszthatod az ezekkel kapcsolatos érzelmeidet, és megváltoztathatod a szexualitáshoz kapcsolódó (nagyrészt tudatalatti) hitrendszeredet.

Most arról írnék, hogy mi lett más ott és azóta.

Nehéz szavakba önteni, de megpróbálom. Nézek a tükörbe… és fényességet, lágyságot látok. Puhaságot. Megengedő tekintetet. Finomságot. Mindez belülről jön, és a két szememen át elönti az egész arcomat. De érzem, és látom is ugyanezt az „új” minőséget az egész testemen, az egész lényemen. Finom, rezdülésnyi, minőségbeli változást, nyílást érzek, nem harsány. Éreztem ezt már az elvonulás alatt is – akkor valahogy úgy csapódott ez le bennem, „fogalmazódott meg” szavak nélkül, mintha egy lágy szirmú, kicsi, de erős fényű, fényes fehér virág nyílt volna ki bennem, valahol a mellkasom tájékán; és annak a fénye kezdte volna átjárni, átminősíteni minden kis sejtemet, rezdülésemet.

Jobban a testemben vagyok. Valahogy jobban beérzem belülről a testem, olyan „Palya Beás” test-jelenlét-érzékiség-energia árad el a tagjaimban – de még ez is „csak” lágyan, finoman. De jelen van. Újra-felfedezem a testem. Jobban odafigyelek rá, jobban észreveszem a szépségét, lágyságát, sugárzó, érzéki energiáját. Igyekszem tudatosan ápolni a kapcsolatot a női testrészeimmel. A melleimre is mintha tudatosabb lennék – eddig mintha csakúgy ott lettek volna, az elvonulás óta viszont többször is elámultam méretükön, szépségükön, gerjedelmes fogásukon.

527721_360980377335883_1641217043_n.jpg

Nem bírom elviselni az eddig előszeretettel hordott, kényelmes, de nem túl csinos, „itthoni” ruhadarabokat. Amikor megalkuszom egy ilyennel, és belebújok, azt érzem, ez a női jelenlét sorvadni kezd bennem. Ugyanígy vagyok bizonyos testi szokásokkal. Másfél-2 éven át nem szőrtelenítettem semmimet, semennyire. Az előző páromnak is így tetszettem, konkrétan ellenezte a szőr-irtást, ami nekem kényelmes volt. (Egyébként ezt a szőr-témát tudnám még firtatni, mert egy ideális világban én tényleg azt szeretném, hogy a nőknek ne kelljen ezzel szenvedniük, és érezhessék tökéletesen nőisnek magukat akár szakállal is, de ezt most hagyjuk.) De már a csoport előtt rá kellett jönnöm, hogy ez az ultra-természetesség is kezd szűk lenni, és eldöntöttem, hogy borotvát fogok ragadni - ezt meg is tettem már az elvonuláson, azóta pedig ebből egy fajta ön-szeretős, önmagamhoz kapcsolódós rendszeres női rituálé kezd kialakulni, amit nagyon élvezek.

Anyámban is jobban látom és érzem a Nőt, és amikor ebben a finom energiában tudok lenni, hozzá is jobban, türelmesebben, nyitottabb szívvel és földeltebben, középről tudok kapcsolódni. Meg úgy általában mindenkihez. Az önértékelésem felfelé ível. Úgy érzem, végre szeretném megmutatni a világnak mindazt a kincset, ami bennem van – eldöntöttem, hogy pl. ezt a blogot is újra kézbe veszem, és fogok írni külső és belső utazásaimról, mert a visszajelzések alapján azok sokakat inspirálhatnak.

Nem vagyok folyamatosan ebben a blissful állapotban, egyáltalán nem, de amikor kiesek belőle, igyekszem erre nem túlságosan ráfeszülni, nem nagyon azonosulni és beleragadni a régi energiáimba. Tavaly nyár óta, amikor elindult életem eddigi legmélyebb és legintenzívebb ön-újraszülése, amúgy is azt gyakorlom, hogy hogyan tudok egyszerre-felváltva teret adni a telér rétegek alól egyre erősebben sugárzó radikálisan Újnak, és a még meglévő, gyógyulásra, szeretetre éhező Leszakadt részeimnek. Nem mindig könnyű menedzselni ezt a két (inkább száz-)féleséget, főleg, ha vészes sebességgel váltogatják egymást. De ilyenkor kell igazán figyelnem arra, hogy félig Telinek, és ne félig üresnek lássam a poharat, ne azon keseregjek, hogy „még mindig” nem vagyok stabilan ilyen vagy olyan magabiztos meg kiteljesedett, hanem tudjak örülni az előrelépéseknek, a folyamatnak, annak, hogy a stabilan nehéz helyett már egyre inkább teret nyer a Fény :)

Ha valakit érdekelnek hasonló témájú workshopok, elvonulások, képzések, a Heart and Sexuality Magyarország honlapján találsz bővebb infókat:
http://heartandsexuality.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://inspira.blog.hu/api/trackback/id/tr7612612393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása