Bemutatkozás
2014. június 29. írta: spreadthelight

Bemutatkozás

solstice.jpg

 

Kedves látogató,

netes barangolásaim során rengeteg igazán értékes cikkel, gondolattal, és praktikus ötlettel találkoztam, amik engem kifejezetten inspiráltak egy minőségibb élet megélése felé. Ezek nagy többségét angol nyelven olvastam - ezeket szeretném blogomon magyar nyelven is elérhetővé tenni. Blogom nagy része tehát mások által angolul (esetleg spanyolul) írt szövegek fordítása, a forrást a bejegyzések végén mindig belinkelem.

Remélem, Neked is sok értékes felismerést hoznak ezek az írások, ha valami megfogott, oszd meg ismerőseiddel is!

Jó olvasást, inspirálódást kívánok!

Szeretettel:

Anna

A bejegyzés trackback címe:

https://inspira.blog.hu/api/trackback/id/tr636446749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

senki fia 2014.07.25. 01:43:16

Kedves Anna! gRatulálok, h ennyi türelmed van a fordításhoz, és külön dícséret az egész jó fordításért, és extra nagy köszönet, h ezáltal olyanoknak is oda tudom adni, akik nem beszélnek nyelveket, és nem nekem kell leülni lefordítani :)
További jó munkát!

Gabi Molnár 2014.07.25. 21:33:10

köszi a gazdag fordítást..nagyon jo mind a 3 cikk

cocobaja 2014.07.29. 09:49:40

Én is köszönöm Anna.

spreadthelight 2014.07.29. 15:51:27

Kedvesek, nagyon örülök, ha másokat is megérintenek ezek az írások.
Mivel nem hittem volna, hogy ekkora látogatottság lesz ilyen rövid időn belül, és gyakorlatilag nyaralás közbeni szórakozásként kezdtem el, őszintén szólva nem fordítottam túl sok energiát a fordítások minőségére. Ezek gyakorlatilag az első nyersfordítások kicsit finomított verziói :)
süti beállítások módosítása